16 grudnia 2004 roku ukazało się pierwsze polskie wydanie miesięcznika „Forbes”. I choć tytuł magazynu przeszedł pewną ewolucję, jego misja zawsze była taka sama: inspirowanie przedsiębiorczego myślenia.

Polska edycja magazynu koncentruje się – podobnie jak ponad stuletni amerykański pierwowzór – na rodzimej przedsiębiorczości, ale modele biznesowe, pomysły na biznes czy warte uwagi zwroty w historii polskiego biznesu i gospodarki pokazuje przez pryzmat ludzi.

Po 20 latach istnienia w Polsce, miesięcznik „Forbes”, to niepodważalnie najbardziej prestiżowy przewodnik po świecie biznesu oraz wiarygodne źródło pogłębionej wiedzy o finansach. Opisuje najważniejsze wydarzenia gospodarcze w kraju i na świecie. Jako magazyn o tematyce biznesowo-gospodarczej jest autorytetem w swoim segmencie. Spełnia potrzeby najbardziej wymagających czytelników, jest bogaty w ekskluzywne i inspirujące wywiady z największymi ludźmi biznesu, autorskie raporty oraz rankingi oparte na solidnych danych interpretowanych przez cenionych ekspertów. Do najbardziej ekskluzywnych należą Lista 100 Najbogatszych Polaków, Diamenty Forbesa, Lista 100 Największych Polskich Firm Prywatnych czy Lista 30 przed 30.

Każdy nowy numer tradycyjnego, papierowego „Forbesa” można kupić w dobrych salonach prasowych lub na Literia.pl.

W najnowszym numerze polecamy:

  • Ciąg dalszy nastąpił. 20 lat „Forbesa”. Jak zmieniał się polski biznes?
  • Zygmunt Solorz o kulisach rodzinnego sporu. Jaka będzie przyszłość strategicznych spółek wartych miliardy? Konflikt w rodzinie Solorzów nie jest zwyczajnym sporem, bo dotyczy spółek o znaczeniu strategicznym.
  • „O, do licha! To jest niesłychane!”. Marek Belka w ostrych słowach o rządzie Tuska, o finansowaniu CPK i podniesieniu wieku emerytalnego.
  • Biznes z ziemi polskiej do włoskiej. InPost, Kruk, LPP, CCC, Drutex… Polskie firmy podbijają Włochy!

źródło: forbes.pl