Zmiany dla Klientów Santander
8 listopada 2019 r. Sąd Rejestrowy w Warszawie wykreślił Santander Securities S.A z KRS. Tym samym zakończyło się prawne przeniesienie klientów spółki do Santander Bank Polska S.A. – Santander Biuro Maklerskie.
Wykreślenie spółki z KRS kończy niemal rok prac nad połączeniem Santander Securities S.A. oraz Santander Biuro Maklerskie. Do tej pory były to dwie odrębne firmy inwestycyjne, które świadczyły usługi maklerskie w ramach grupy Santander Bank Polska.
– Blisko 30 tysięcy osób zostanie naszymi klientami i uzyska dostęp do nowych usług, na przykład możliwości inwestowania na rynkach zagranicznych, korzystania z aplikacji mobilnej czy limitu należności. Oczywiście utrzymujemy dla nich także dotychczasowe warunki cenowe. Dołożymy wszelkich starań, aby jakość obsługi oraz atrakcyjność oferty odpowiadały oczekiwaniom klientów – mówi Arkadiusz Przybył, wiceprezes zarządu Santander Bank Polska odpowiedzialny za bankowość detaliczną.
Dziś rozpoczęliśmy techniczne prace nad migracją danych. Po ich zakończeniu klienci będą mogli uzyskać dostęp do systemów Santander Biuro Maklerskie przez Internet lub w oddziałach Santander Bank Polska S.A. świadczących obsługę maklerską.
– Zaprojektowaliśmy proces przejścia w taki sposób, aby był sprawny, łatwy i jednocześnie bezpieczny. Klienci otrzymają atrakcyjną i bogatą ofertę i wierzę, że dzięki temu będą aktywnie inwestować na rynkach kapitałowych – mówi Piotr Tomaszewski, dyrektor Santander Biuro Maklerskie.
Poza częścią maklerską z Santander Securities wydzielona została także część szkoleniowa, która zostanie przeniesiona do Santander Finanse Sp. z o.o. – spółki należącej również do grupy Santander Bank Polska.
Na stronie inwestor.santander.pl/integracja udostępniliśmy najważniejsze szczegóły dotyczące migracji. W tej zakładce znajdują się również materiały dotyczące korzystania z systemów naszego Biura Maklerskiego.
źródło: Santander Bank Polska